Dar vienas dalykas iš serijos - MY WHOLE LIFE WAS A LIE

Man jau seniai niežėjo nagai pateikti užsakymą Barborai. Kas nežino, kas per čiudas ana yra, pasakysiu trumpai – elektroninė Maximos parduotuvė. T.y. tu išsirenki norimas prekes.. bulvyčių porą kilų.. kopusčiuką.. pieno.. alaus kokią skardą.. suspaudinėji ką reikia, ir paslaugus kurjeris visą šį džiaugsmą atneša į tavo butą.
Tiems, kas dabar skeptiškai raukėsi su mintimi „va čia tai tinginystės lygis, net į parduotuvę negali nueiti“ pasakysiu tik tai, jog komfortas nieko bendro su tinginyste neturi. Ar žmogus, važiuojantis į darbą automobiliu irgi yra tinginys, jog neina į darbą pėsčias ar autobusu? Ne. Žmogus vairuojantis automobilį nėra tinginys. Jis moka už komfortą ir sutaupytą laiką. Lygiai tas pats ir čia. Jei Jūsų pagrindinis, sakykim, „sportas“ yra pasivaikščiojimas į parduotuves, tai, gerbiamieji.. ne aš čia tinginė :D Taigi.. pasiruoškit panegirikoms, tuoj išvardinsiu esminius šios parduotuvės privalumus prieš paprastą parduotuvę, nes Barbora kaip tik atspindi „genialu tai, kas paprasta“ koncepciją :D
Iš tikrųjų paprasta ir funkcionalu
Kaip žmogus, dirbantis elektroninėje prekyboje, pastoviai susiduriu su tuo, kaip klientai verkia, jog trūksta vienos ar kitos funkcijos, arba turimos funkcijos nepatogios, daug sąlygų ir t.t. Barbora turi tik vieną sąlygą – užsakymas formuojamas nuo 20 eurų. Visi kiti dalykai puslapyje nuostabiai apgalvoti:
Sveriami produktai – kuo brangesnė prekė, tuo mažesnį kiekį galima įsigyti. Tarkim, bulvės parduodamos lyg po pusę kilogramo, riešutai po 100 gr. ir t.t.
Mėgstamų pirkinių krepšelis – galite kurti atskirus mėgstamų produktų sąrašus ir teikiant užsakymus niekada nepamiršite, kad kažko neįsidėjote, arba tiesiog galite pasižymėti norimas prekes ir stebėti jų kainų santykį – kurį pirkti apsimoka tuo metu labiau.
Jei vis tik pamiršote kažką įsimesti į krepšelį – ne bėda. Barbora mielai leis papildyti krepšelį per papildomas 15 minučių.
Pristatymo laiką renkiesi tu – nuo 8h ryto iki 22h vakaro.
Na, ir paskutinis momentas, bet ne prasčiausias – problema su sveriamais produktais – jūs niekada nepermokėsit už svorio paklaidą. Pirkdami kilą bulvių jūs iš tikrųjų nusipirksit kažkiek daugiau arba mažiau nei kilą. Na, nebent esat iš kitos planetos atvykęs perfekcionistas ir stengiatės, jog nusipirktumėte lygiai kilogramą. Barboroje dirba normalūs žmonės, tausojantys savo laiką, tad suprantama, kad prekes svers iki užsakytos ribos, nes grąžinti centus yra lengviau nei reikalauti iš kliento, kad anas juos susimokėtų. Nors kolegė sakė, kad kitą kartą ir daugiau pasveria, bet tai nekainuoja brangiau. Perkant pirmą kartą draugė užsisakė mandarinų, o aš atvėsintos lašišos. Draugei mandarinų paskaičiavo idealiai, gal trūko trijų gramų, bet matomai, jie nieko nelėmė. Užtat man atvežė lašišos maždaug 40 gramų mažiau nei užsakiau, ir už tai man grąžins net 58 centus :D
Pristatymo paslauga
Be to, kad prekes Jums atveš į namus, ir atveš, kada norite Jūs, kurjeris jas užneš į bet kurį aukštą. Net bulvių maišą. Ir dar be jokio pristatymo mokesčio. Seniau prekių pristatymas lyg kainavo apie du eurus. Dabar, kiek žiūrėjau, jis nemokamas. Apmokamą pristatymo laiką mačiau tik laikotarpiui tarp 18-19h. Ir tai, vos 99 centai. Taip kad adieu, sunkių pirkinių tampime!
Šia tema apturėjau diskusija su viena skeptike, kuri teigia, kad anksčiau ar vėliau Barbora apmokestins pristatymą ir apmokestins jį labai rimtai, kas parodo, jog žmogus nesuvokia, iš ko Barbora daro pinigą. Tad aš netikiu, jog toks dalykas pasidarys kada nors. Nebent Barbora nuspręstų pirkti kurjerių paslaugą iš kitur, o ne samdyti savo. Taip sakant, iš pristatymo pinigą daro pristatymo paslaugas teikiančios įmonės, o ne pardavėjai.
Dvejojantiems
O jei mane apgaus? O jei pasvers negerai? Jei ne pats renkiesi, tai už tave šūdą ir išrinks.. ir t.t. ir pan. Jūs rimtai? Gyvenat XXI amžiuje miegodami su gudriaisiais telefonais prie galvos, ir vis dar tikit, jog „didžiųjų korporacijų“ tikslas yra Jus apgaudinėti? Rimtai? Nesusireikšminkit. „Didžiosioms korporacijoms“ rūpi tik pelnas, taip kad iškišinėdama nekokybiškas prekes Barbora prarastų visus savo klientus.
O bet tačiau.. visi mes žmonės, visi mes klystam. Ir jei vis tik atsitiko žmogiška klaida – pasvėrė mažiau nei išrašyta sąskaitoje, atsiuntė nekokybišką prekę, tarkim, papuvusį mandariną (gal jis iš tikrųjų tik mašinoje važinėdamas ir pradėjo truputį juoduot ir pan.), fotkinkit ir nekeldami tragedijos rašykite Barborai, jei Jums negaila savo laiko, ir jie Jums grąžins pinigus. Bent jau aš dėl kokio mandarino tikrai tragedijos nekelčiau. Net jei kokios mažos vertės prekės neįdėtų, tikrai negaiščiau laiko ir nesiterliočiau su nuotraukomis ar laiškais, nebent ta prekė man būtų gyvybiškai reikalinga.
Taigi.. perkant Barboroje pirkėjas laimi. Ypatingai jei tas pirkėjas yra pėstysis. Jam nereikia gaišti laiko su pirkiniais. Bent jau mane rimtai pjauna mintis, kai žinau, jog po darbo dar turėsiu užsukti į parduotuvę, nes reikės stovėti neverending eilėje. Net jei eini pirkti tik kokio pieno, eilėje tenka atstovėti lyg prieš Kalėdinę karštinę. Dabar gi žinau, jog eilėje stovėt man teks labai retai. Vien tas žinojimas, jog būtinos prekės pačios ateis pas mane, kaip kalnas pas Mahometą, šildo. Per savaitę tokiu būdu sutaupyčiau apie 3 geras valandas. Ir pats apsipirkinėjimo procesas šiuo atveju užima mažiausią dalį, nes aš visada konkrečiai žinau, ko man reikia. Daugiausiai laiko suėda pats nusigavimas iki parduotuvės ir laukimas eilėje. Viskas baigta :D O ką jau kalbėti apie galimybę išvengti nereikalingo pirkimo ant tuščio skrandžio? O jei dar stovint eilėje susigundai tai kokį šokoladuką, tai vėl kokį šūduką nusipirkt? Viskas. Kelionių į parduotuvę sumažinimas iki minimumo ne tik taupo laiką, bet ir tausoja piniginę.
Na, o kaip gi vis dėlto su trūkumais? Barbora turi vieną problemikę – mažas asortimentas. Nors prekių gausa parduotuvėje tikrai ne maža. Kiekvienas ras, ką ten nusipirkti, bet iš tikrųjų pasirinkimas gali būti didesnis. Bet tikrai tikiu, jog Barbora ties šiuo klausimu sparčiai dirba :D



Komentarai

  1. Pirma karta tokia paslauga pasinaudojau Anglijoje ir ne todel, jog neturiu masinos ir man butinai reikia kad kazkas panestu sunkius maisus. Tiesiog del patogumo, nereikia vaziuoti, ieskoti vietos masinai, ypac savaitgali, ir nors stovejimaa eileje cia kiek supaprastintas. (Gauni aparaciuka, nuskenuoji prekes pats, susidedi i krepsi, maisus ar kita talpa, veliau ta aparaciuka paduodi kasoje ir valio), taciau vistiek laiko gera valanda praeina apsiprekinant. Dziugu jog tokia paslauga ateina ir i tevyne, siek tiek gaila jog neveikia pilnai visoje Lietuvoje. Ir konkurentu dar siek tiek per mazai, jog sukurtu ir didesni pasirinkima ir galbut kainu prasme. Pries kuri laika teko naudotis zzz.lt paslaugomis, dabar jau jie mire kaip suprantu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Koks netiketas komentatorius :D siaip tikiu, jog plesis ta barbora po truputi, apsilus gerai kojas didziuosiuose miestuose.. Gal per kokius 5 metus ir padarys pristatyma visoje Lietuvoje, sugalvos reikiamus mechanizmus :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Cinamon kinas vs. Forum Cinemas

Japoniški kryžiažodžiai

Viaplay - oro pardavimas