Kaip apeiti sistemą el. parduotuvėje?

Šis įrašas skirtas visiems žiopliams, kurie skundžiasi, jog pirkti el. parduotuvėje yra nepatogu, painu ir t.t. Jau kažkada rašiau apie tai, kad reikia įdėmiai viską skaityti, neskubėti, ir tada Jūsų apsipirkimas praeis sklandžiai :D Nes nu jei visa Lietuva sugeba apsipirkti populiariausiose el. parduotuvėse, reiškia, jog problema slypi ne parduotuvėje, o tavyje :D
Šį kartą noriu papasakoti tiems, kurie pastoviai skundžiasi tuo, jog el. parduotuvėse pastoviai keičiasi kainos – ir tai daroma specialiai, kad jūs, gerb. Pirkėjai būtumėte apgauti, nes vos tik jūs susimokate už prekę, kitą dieną jos kaina sumažėja perpus.
Kas nesuprato, tai čia buvo sarkazmas. Nesusireikšminkit. Niekas jūsų neseka, ką ir už kiek jūs perkat, ir tikrai niekas nemanipuliuoja kainomis ta prasme, kad jūs pasijaustumėte nuo to blogiau. Jums tiesiog nepasisekė ir tiek. Tas pats galioja visose parduotuvėse. Gi neinat į kokią Maximą skųstis, kad šiandien jūsų mėgstama duona kainuoja pigiau nei ta, kurią jūs vakar nusipirkot? Parduotuvės išgyvena iš pardavimų kiekio, o ne kainų svyravimų. O būtent kainų kaina yra vienas iš pagrindinių faktorių, kurie verčia potencialų pirkėją pastoviai naršyti puslapį.
Ką daryti, jei norite įsigyti norimą prekę pigiau? Teikite užsakymus norimai prekei kiekvieną dieną. Kaip tai veikia? Paprastai. Pateikit užsakymą, bet jo neapmokėkit. Tokiu būdu Jūs sėkmingai pakabinsite užsakymą ir rezervuosite tos dienos prekės kainą. Dažniausiai parduotuvės tuos užsakymus saugo iki savaitės, taip kad jūs tikrai turėsite pakankamai progų įsigyti norimą prekę už mažiausią kainą. P.S. jei dar nesupratote, kaip tai veikia - apmokėkite būtent tą užsakymą, kurio kainą tą savaitę buvo mažiausia :D
Tik nepainiokit užsakymo pateikimo su pirkinių krepšeliu. Jei prekė kabės krepšelyje, kad ir savaitės senumo, tos prekės kaina bus tokia, kokia yra jos kaina mokėjimo dieną, o ne įsidėjimo į krepšelį.
Vienintelis dalykas, kuo jūs rizikuojate, tai kad prekių gali nebelikti. Prekės rezervacija yra panaikinama žymiai greičiau nei pats užsakymas.
Aišku, šis metodas galioja tik tuo atveju, jei skubumas neturi reikšmės, nes kartais tenka pamedžioti geresnę nuolaidą ir ilgesnį laiką.
Ir dar vienas patarimas perkant internetu pasinaudojant lizingo paslauga. Čia taip pat reikia būti kantriems, kadangi lizingas be pabrangimo nėra toks jau dažnas dalykas. Na, bet tai negalioja pigu.lt, kur SB lizingas pastoviai siūlo šią akciją perkant maždaug nuo 150 eurų iki 10 mėnesių. Pvz., Mokilizingas nėra toks lankstus, ir perkant su pabrangimu dažnai būna brangesnis už SB lizingą.
Tai va, būna taip, kad pildant paraišką sistema meta klaidas. Garbės žodis, nežinau, kas ten per velniava. Bet tai būdinga abiem šioms sistemoms (kitų nesu bandžiusi). Tai štai, jei jums pradeda mėtyti klaidas, perkraukit naršyklę. Jei tai nepadėjo, teikit naują užsakymą ir vėl bandykit užpildyt paraišką. Jei klaida kartojasi, tai arba sistema įvertino jūsų finansinę padėtį ir tokiu būdu aiškina jums, kad kredito negausit, arba kažkokia lempa vyksta, ir reikia kreiptis tiesiogiai į lizingo teikėją (ne prekės pardavėją).

Jei pasirinkote ne tą mokėjimo būdą, ir puslapyje nėra tokios funkcijos, leidžiančios pakeisti būdą savarankiškai, nesiputokit. Ir skambinti niekur visai nebūtina. Tiesiog pateikit naują užsakymą, ir šį kartą jau būkit atidūs ir skaitykite, kas parašyta :D Ir nereikia aiškinti, jog „nebuvo galimybės pasirinkti“. Ypatingai, kai tai yra aiškinama žmogui, kuris dirba su šia sistema (šiuo atveju, man). Tai jūs žiopli, jei nematot, kas parašyta, o ne sistema durna :D

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Наболевшие мысли...

Japoniški kryžiažodžiai

Cinamon kinas vs. Forum Cinemas